Whatsapp Durumlari Guncel Kisa Liste 2017

En Güzel Whatsapp Durumlari Guncel Kisa Liste 2017

BSG Blogu Olarak sizin için internette en güzel whatsapp durumlarını tek bir sayfada toparlardık umarım beğenirsiniz. Sizde ekleme yapmak istiyorsanız sayfanın en altına YORUM olarak yazabilirsiniz :) 



‘UNUT’ demekten daha büyük bir küfür yoktur benim yüreğimin lugatında.
“Gidenin arkasından bakmayın, Yoksa geleni göremezsiniz.”
“Gülmek her zaman mutlu olmak için değildir..Bazen öyle gülmeler vardır ki; en büyük acıları gizlemek içindir”.
“İnsαn birisiyle yαşlαnmαlı, Birisi yüzünden değil”  -BSG-
“Yazsam cevap verir mi?” çaresizliği.
7 yıllık ilişki nedir abi, tıp mı okuyosunuz? S
Abdülhamid’i anlamak herşeyi anlamak olacaktır 
Adam olmak cinsiyet meselesi değil, şahsiyet meselesidir.
AdiLiğine boncuk takta nazar değmesin -BSG-
Ağlayabilseydiniz, anlayabilirdiniz.
Akıllı görünme çabası, çoğu zaman akıllı olmayı engeller.
Aldığımız nefesi bile geri veriyorsak, hiçbir şey bizim değil.
Allah var, dert yok
Allah, ızdırabını çektirmediği şeyin nimetini vermez -BSG-
Allahu Teâlâ yarına bırakır; ama yanına bırakmaz
Ancak yaradan dener kulunu, insan insanı denerse kalp hüküm giyer…
Armut deyip geçmeyin, onun ilk hecesi çoğu kişide yoktur -BSG-
Artık hayrından umutsuzum, getirme bari şerrini
Artık kendi kɑlemimle yɑzɑcɑğım hɑyɑtı, durup üzülmeyeceğim biten tükenmezlere…
Asgari ücret gibiyim; kimse benimIe geçinemiyor.
AsIa haraketsiz bir şeyi boşuna haraket ettirme.
Aslında kendi elimin kiriydim, kendi lekemi çözemedim
Aşk aynen yazıIdığı gibidir: SesIi başIar, sessiz biter.
Aşk, her şeydedir ama hiçbir şeyde görünmez.
Aşk; ağlatan bir şarkı, yada ömrü billah beklemek
Aşk; sandığın kadar değil, yandığın kadardır.
Aşkımızın suya düşeceğini bilseydim, balık olurdum..😛
Aşkta devrimi anlarım da, darbe neden?
Attıqımız her adım senkronize .(:
Ayağına batan dikenler, aradığın gülün habercisidir.
Babaanneme yükseIenin ne dedim, ‘tansiyonum’ dedi..İçimdeki astroIog oracıkta öIdü.
Bakma başka yerlere, ben gözlerinin daldığı yerdeyim
Bana yüreğinIe geI, bahaneIerinIe değiI -BSG-
Başını Dik Tut Prenses Tacın Düşmesin.
Bazen insanın içinde anlatacak çok şeyi vardır..ama konuşacak kimsesi yoktur.
Bazen kişiler değil, anılar özlenir.
Bazen nasılsın demeye cesaret edemezsin, çünkü; başkaları ile iyidir, bilirsin…
Bazı insanlar kafalarıyla hissederler ve kalpleriyle düşünürler.
Bazı insanlara verdiğim değeri geri almak istiyorum.
Bazı şeyIer var ki söyIenmiyor, biz seninIe sözIeri susarak aştık.
Bekarlık sultanlıktır, çünkü whatsapp’daki son görülme saati umurunda olmaz.
Beklemek değil de, boşuna beklemek çok kötü.
Belki de en büyük hatayı umursayarak yapıyoruz.
Belki, bir gün aynı yerde; gülümsersin gözlerime…
Ben hɑklı yɑ dɑ hɑksız olduğum durumlɑrdɑ değil, kɑrşımdɑ ‘ɑdɑm’ olmɑdığını ɑnlɑdığım zɑmɑnlɑrdɑ susɑrım -BSG-
Ben ıraklarda suskun bir mevlevi..Sen ise kalbimin Aşk-ı kıyameti.
Ben istemem öyle, iki günlük sevgi, yüreğin varsa bir ömür sev beni.
Ben o yâre sevmesini öğretemedim…
Ben ölüyorum, Sen kiminle gülüyorsun -BSG-
Ben senin mutluluğunu istiyorum dedi ve aldı gitti.
Ben susuyorum sen istediğini anla…
Bence şimdi sen de herkes gibisin.
Bende duran zaman sende nasıl geçiyor?
Bende sevgili bendeSeviyorsanda, sövüyorsanda

Beni kendime düşman eyleme ya Rabb
Beni kimsecikler okşamaz madem, öp beni alnımdan; sen öp seccâdem.
Beni unutarak değil, severek bağışla.
Benim en kötü hikayemi, en çok güvendiklerim yazdı -BSG-
Beş kuruşluk insanların milyonluk tavırlarına hastayım.
Bilgisayarımda hiç dinlemediğim şarkı gibisin, silmeye de kıyamıyorum.
Bin “günahın” olsa da bana, bir “gün ahım” yok sana
Bin günahın olsa da bana, bir gün ahım yok sana.
Bir de sesi vardı işte unutamadığım.
Bir hasret kadar uzak olsan da bir nefes kadar yakınsın yüreğime ömrüme ömür katan yarim.
Bir insan en çok kimin yanında susuyorsa, aslında en çok onunla konuşmak istiyordur.
Bir otobüs ɑşkıydı belki bizimkisi benim yolum “son durɑk” seninkisi “müsɑit bir yer”di
Bir yanım hep yarım.
Bir yanlızlık inşa ediyorum ki sorma : mimar sinan halt etmiş yanımda -BSG-
Biz bize gerici diyenlere ancak deh demek için gerideyiz -BSG-
Biz çocukken dɑyɑk yediği için ɑğlɑyɑn değil, ɑğlɑdığı için dɑyɑk yiyen bir nesildik.
Biz severdik öylece hep uzaktan, şimdikiler yorgan altı ve hep yakındanCoşkun uygun
Bize çağ dışı diyorlar doğrudur; çağlar açtık, çağlar kapattık..Çağlar bizden geri..
Bizimkisi bir aşk hikayesi değildi, bizimkisi aşktı gerisi hikayeydi.
Boğulmaktan korktuğun denizim, tahmininden derinim
Bu enerji devamlıdır.
Bu gün IQ testi yaptırdım.Çok şükür bi şey çıkmadı.
Bu kasvet dünyasında kalmadı özlediğim, namaz vaktinden başka anını gözlediğim.
Bu ne hal şoför bey -BSG- Süratinden düşen bin parça
Bugün yine en çok satanlar listesinde insanlar var.
Bunlar da geçecek şüphesiz.
Bunlar da geçecek şüphesiz..Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.
Buraya yazmak da moda oldu.
Büyük jetona para verme, küçükten al besle büyüt
Can yaktığın kadar, canın da yanacak
Canım ßiLe emanetken, kayBedecek neyim oLaBiLirki ?
Cevabımın şiddetinden susuyorum -BSG-
Cevabımın şiddetinden susuyorum -BSG-
Cevizin kabuğunu kırıp özüne inmeyen, cevizin hepsini kabuk zanneder.
Cheer up, be happy..(Neşelen, mutlu ol)
Cinayeti işIerken hep aynı metodu kuIIanırdı -BSG- 
GözIeri tetiği çekerdi, ben öIürdüm.
Çay demloading
Çevrem geniş olabilir ama, Yüreğim tek kişilik.
Çıkmıyoruz ama konuşuyoruz, işte iIişkinin en güzeI dönemi.
Çile kapısından erişilecek dünyayı bilseydin, yatağını yorganını satardın.
Çirkin öldü de, Güzel ölmedi mi?
Çok sevdim çok kaybettim.
Çok sevmiş olmanız O’na yetmez bazen.
Çok tatlısın ama rejimdeyim 
Demiş ki Mevlana; seni seveni zehir olsa yut..Seni sevmeyeni, bal olsa da unut.
Derdi veren, çözümünü unutur mu hiç?
Derse “çirkinim”, bil ki iltifat bekler
Dertlerden büyük Allah var -BSG-
Dışarda Bana Bakanlar Umrumda Olmaz Çünkü ben Normalim onLar AnormaL ..-BSG-
Doğduğun gibi, çıplak gideceksin
Doktor bey sabah kalkınca karnım ağrıyor..+ Öğlen kalk o zaman.
Dolu kafalar..boş hayaller -BSG-.
Dualarımdasın.
Durum murum yok.
Durum vahim.
Durumum çok iyi şükür.
Durumum yok, yazamıyorum.
Dünya onların, ahiret bizim olsun
Dünyanın bütün sabahları çekip gitti senle beraber.
Eğer bir fare kediye güIüyorsa, yakınIarda bir deIik var demektir -BSG-

Eğer hala yalnızsan, Allah seni birilerinden koruyor demektir.
Elbet bir gün anlayacaksın, anladığında ağlayacaksın
Elektronik etkiye şizofrenik tepki verdim sadece
Elveda dercesine bakan gözlerine eyvallah çeker giderim
En azından deniyoruz.
En çok Gözlerime Gömülürsün, Gözlerimi Kaparım..Vasiyetimi Yazarım.
En iyi ilaç ellerindi.
ErkekIer kaIem gibi incedir ama ham maddeIeri odundur.
Farklıyız işte..Sen gül’ü severdin..ben gülüşünü sevgili…
Galiba ben bu aşkta iyi halden müebbet yedim.
Geçmiş dünden bahsetmek lezzetsiz, gelmemiş yarından hep mi şikayetçiyiz biz?
Geçmişim yangından kalan kırıntılar gibidir…
GeIecekten bahsedenIerin gidişine hastayım.
Gelmesen önemli değil, gelsen önemli olurdu.
Gidenlerin ardından, yine bana kalan yalnızlık…
Giderek daha çok seviyorum seni demişti..o yüzden gitti demek ki -BSG-
Giderim kendimden ötelere …
Giderim Kendimden Ötelere …
Gitmek” sadece bir eylemdir..“Unutmak” ise kocaman bir devrim.
Gittikçe sıradan biri oIuyorsun, o yüzden Iütfen gitme -BSG-
Gök kuşağım kirlendi renklerinle yıkar mısın?
Gökkuşağı tarafından dışlanmış siyah gibiyim.
Gökten uyku yağsa benim kafama alarm düşer, yaani
Gökyüzü bazen ciğerime doluyor…
Gökyüzü kadar sonsuz olabilir aşk.
Gönül hep seni ister ama…
Gönül, han değil dergâhtır..Paldır küldür girilip çıkılmaz, günahtır -BSG-
Gözümden Akan YaşLar, Değerimi BiLmeyen ŞerefsizLere SadaKam oLsun
Hɑdi kɑldır kɑdehini sevgili vɑrsɑ şerefine, yoksɑ gidişine…
Hadi takas edelim bir şeylerimizi … Mesela gülüşünden ver ömrümden al.
Hale bak maymuna dönmüşsün dedi, bende pardon dedim duvara döndüm
Hayal kırıklıklarını hiçbir alçı tutmuyor.
Hayaller dualara emanet
Hayallerinin peşinden koş, bir gün mutlaka yorulacaklardır.
Hayat beni unutsa da, sen unutma.
Hayat çoğu zaman böyledir; sevdiğin başka, sevenin başka -BSG-
Hayat illegal -BSG-
Hayat kısa
Hayat kızgın boğa, ben kırmızı pelerin
Hayat, sensizIiğe aIışmak için çok kısa -BSG-
Hayatım da daha önce Fırtınalar geçti, Ama onlar gerçek sevgi Değildi.
Hayatımdaki “geri dönüşüm kutusu” açılmaz hiç benim..Tek bildiğim bir kerede sildiğim.
Hayatımdaki “Geri Dönüşüm Kutusu” hiç açıLmaz benim.
Hayatta en zor şey de; İnsanın kendi kendini teselli etmeye çalışması…
Hayatta seyirciler ve oyuncular vardır…Ben kuralları koydum İsteyen seyrederİsteyen oynar…
Hayır ağlamıyorum, gözüme biraz sen kaçtı
Hep o dini mesajları 15 kişiye göndermedim diye bu haldeyim :D
Her günüm en güzel günüm.
Her karanlık gecenin, aydınlık bir gündüzü de vardır.
Her konuşmak isteyişinde, Ona bakıp susmaktır AŞK…
Her suskunluk; Bir iç kanamasıdır ilişkilerde…
Her şey senin, senin için…
Her şeyi herkesi bırakıp gitmek istiyorum.
Her tercih bir vazgeçiştir.
Herkes ɑşkını yɑzmış kɑğıtlɑrɑ duvɑrlɑrɑ…Ben seni sɑrdım sɑklɑdım yɑrınlɑrɑ…
Herkes kendi uçurumlarının derinliğine inanır.
Herkeste bir sen aradım, herkesi sana benzettim hepsini sevdim, seni bir daha sevdim
Hiç kimse senin kadar fikrime huzur değil.
Hissetmiyorum artık, bu sabır değil Tamamen duyarsızlık.
Hoşuma gittin, gidiş o gidiş
İçim kan ağlarken, dışım düğün dernekte
İçimde ölen biri var.
İlginç WhatsApp Durumları
İlişki durumum; Oda beni seviyor bende odayı seviyorum ama salonda çok tatlı
İlla bir şey mi yazman gerekir.
İngilizce kısa WhatsappInstagramFace durum sözleri için tıklayın
İnsanIar ikiye ayrılır; vaktini beşe ayıranlar, vaktini boşa ayıranlar.
İnsanın büyüdükçe mi artıyor dertleri? Yoksa insan, büyüdükçe mi anlıyor gerçekleri?
İslam’ı öyle yaşa ki akıllar dursun..Sen ona buna değil, Allah’a kulsun -BSG-
İslamiyet avrupa’dan gelse Müslüman olacaksınız -BSG-
İsrail içimde ki çocuğu öldürmese bari
İtin köpeğin sömürdüğü “bir leşmiş milletler”
İyi olmak kolaydır, zor olan adil olmak….
Kaç lisan bilirsen bil; terk edilmeyi, yüreğine tercüme edemeyeceksin.
Kadından kendisinde olmayanı isteriz; hasret yerinde kalır ve biz çekip gideriz.
Kalbi ve sözü bir olmayan kimsenin yüz dili bile olsa, o yine dilsiz sayılır.
Kalbime giden yollarım unutma çalışmalarından dolayı kapalıdır.
Kalbime söyleyemedim gittiğini, seni halen benimle biliyor…
Karamsar adam, her imkanda bir zorluk görür.İyimser adam ise her zorlukta bir imkan.
Karantinaya aldım yarınımı… Kimse giremeyecek.
Kardan adam olur, senden adam olmaz…
Karla karışık ‘Âşk’ yağıyor bugünlerde, ve bana ‘Dolu Dolu’ ‘SEN’ düşüyorsun…
Karşılıksız sevmek damla damla ölmektir.
Kaybedecek bir şeyim kalmadı..Kazanmaya başlıyorum :)
Kaybettiklerim dağıttığım servetimdir.
Kaybettiklerimi belki özlerim..Ama, vazgeçtiklerimin hiç şansı yok.
Kaybettiklerimin içinde, çocukluğumu özledim.
Kendim hariç herkesi mutlu ettim.
Kendimden çok sevmem artık aşkla kimseyi.
Kılıç kınından çıkmadıkça it sürüsü dağılmaz.
Kız, Rihanna olacağım diye kafasının yanını kazıtmış ama Balotelli olmuş..S
Kim o diye sorduğumda “ben” diyen herkese kapıyı açarım, net
Kimse yok merak etme, o boş kaIan tahtında.
Kişiye göre online .
Korkaklıkta ar, ilerlemekte şeref var…
Korkma, öldürmez seni aşk
Korktuğum ol, başıma gel.
Korudum hayallerimi kirli ellerden kollardan
Kötü niyetle sorulan bir sorusun, iyi niyet arama cevapta
Kusura bakma güzelim whatsapp’ta son görülmeyi kapatan kızı aileme gelin diye getiremem.

Küçük insanların büyük gölgelerinin olduğu yerde güneş batmak üzeredir.
Mevsimin suçu yok, Yokluğun soğuk -BSG-
Mevsimler gibisin…
Mutlak değer içindeki X gibiyim.
Mutlu olmayi biliyorsan, sevmeyi bileceksin, Gerçekten seviyorsan, ömrünü vereceksin.
Mutluluk mu ? Bilmiyorum .
Mutluluk zaman alır, zaman sevdiklerimizi.

Nasıl olacak bu işler?

Ne haliniz varsa gülün.

Ne kadar güler ise düşman o kadar ağlatır seni.

Ne kadar sarılırsan sarıl bıraktığın an özlersin…

Ne kadar seni yazmaya kalksam, aklımdaki seni mısralara sığdıramıyorum.

Ne kadar seviyorsun dersen; O kadar işte..Tavanı kadar sokağın ve dibi kadar 
cehennemin.

Ne olur ben seni sözlerimde kastetsem? sen benim canıma kastetmişken

O kadar orijinaI bir acı bıraktın ki geride, senden sonra hiçbir aşk yakışmadı gönIüme.

Odamın hayaletisin, sessizliğine aşığım

Odun yanınca kül olur, insan yanınca kul olur -BSG-

Okyanusta ki her gemi, boğulmayı tadacaktır

Olduğu kadar, olmadığı kader.

Oluruna bıraktım seni; olmazların bende kaldı.

Onur yaşamdan üstündür…

Ölüm varsa zulüm neden? Coşkun Uygun

Ölümüz dirimiz, her gün birimiz, bir gün hepimiz Hakk’a gideceğiz -BSG-

Önceden altını çizdiklerimin şimdi üstünü çiziyorum…

Özgürlük ister, hapis fikirlerim

Ruhumn fi$ini çekmk isdiOrm..-BSG-.

Sabaha kadar yolu var.

Sabır selametimse, intikam felaketimdir

Sadece acil çağrılar.

Sadece biraz sessizlik istiyorum.

Sadece İzle.

Sahi hiç gelmedim mi aklına?

Sahra çölü kadar büyük bir kalbim var gel kuma boğul  -BSG-

Sakladığın sır senin esirindir..Açığa vurursan sen onun esiri olursun.

Sana tutunmaya çalışan ben, beni tutmayıp düşüren sen

Savaşta dövüşenler den çok kaçanlar ölür.

Sen bana gel desen ben kavimler göçüyüm.

Sen benim adımı biliyorsun, hikayemi değil -BSG-

Sen benim yerde bulduğum gökyüzümsün…

Sen bir uçurtmasın, bende senin ipinim unutmayasın

Sen de yalnızsın, ben de.

Sen de yaz yaz yaz, bir kenara yaz bütün sözlerini.

Sen gelsen; bana sarılsan, üstüm başım aşk koksa.

Sen niyet et yeter ki, tüm cemaat uyar

Sen ona online’sın, o başkasına.

Sen söyler ve ben kanardım, bu mutluluk gerçek sanardım

Sende kendimi buldum bende seni buldum sesinde hayatımı buldum en önemlisi 
kalbinde kalbimi buldum

Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen.

Seni sevdiğimi bir kaIbim biIiyor o da diIsiz.

Seni sevdiğimi bir kalbim biliyor, ama o da dilsiz.

Seni unutmama kaç yüzyıl kaldı ki.

Senin için yaşıyorum.

Sensiz geçen günlerin kazası yok be sevgili

Sensizlik istememiştim.

Serseri mayııın -BSG-

Sessizliği dinle, söyleyecek çok şeyi var.

Sessizliğim bir çığlıktı hepiniz mi sağırdınız?


Seviyorum dersin, ya kısmetin olur ya imtihanın.

Sevmediklerinize sabretmedikçe, sevdiklerinize kavuşamazsınız

Sıfır Sıkıntı

Sık canını, hiç bir şey düzelmeyecek.

Sırf seninle diğer tarafta karşılaşmamak için, Helal ediyorum hakkımı.

Sigaranın dumanına benzer hayallerim, sadece beni zehirler ve uçup gider

Sokak lambası gibi olma ey yar -BSG- kime yandığın belli olsun.

Son laf bükücü.

Son vedanın adını, “elveda” koydum

Sonbaharda dökülen yapraktım, ilk baharda geri geldim ben

Sorun şu ki, bu ara hissettiklerimin şarkısı yok.

Söz geçmiyor, dimi?

Sponsor Bağlantılar

sɹǝʇ nq ʞǝʇ ɹıq ؛ɐp ɐpunloʎ ʎǝsɹǝɥ ıʞuɐS.

Şarkılar yeniden anlam kazandı…

Şimdi onlar düşünsün.

Şimdi YerLerDesin eSki Pas Pas Gißi Fişini Çektim işin ßitti

TakıLmış PLak Gbi Kendinizi TekrarLıyosunuzz ^^

Tamam tamam adımla seslensen de olur.

Tanrı sizi korusun, bizi Allah korur -BSG-

Taşı delen, suyun kuvveti değil, dalgaların sürekliliğidir.

Tek bildiğim, bikerede siLdiqim -BSG-

Tek kişilik miydi bu şehir, Sen gidince bomboş kaldı.

Tekrarı yoktur bazı şeylerin aşk gibi, hayat gibi, ömür gibi

Telefonum 2..kattan yere düştü..Neyse ki uçak modundaydı 

Telefonum WhatsApp’ı desteklemiyor

Tövbe kapısı açık dediysek, yeni günahlara koşman mı gerek?

Trilyonda olsan, harcanacaksın -BSG-

Umutlar başka bahara.

Unutmayın ki, intikam gecikir ama asla yaşlanmaz -BSG-

Unutulmak ölmek kadar kötü ise, hatırlanmak sevmek kadar güzeldir.

Uyuyor…

Üzülme ne olur, bugünler dün olur.

Vardır şerrimde velakin, “kalanım hayırdır”

Varlığında buldum kendimi, yokluğunda aranıyorum

Vedaların sonu yok..Evvelimde sen, ahirimde sen yok İntizam

ve bilio musunuz; insan maskeleri o yüzsüzlüğünüze hiç yakışmıyo  -BSG-

Velev ki konuştuk?

WhatsApp profil resimleri, kırpmadan profil yapma ipuçları burada -BSG-

Whatsapp’ı keşfetmeni bekliyorum.

WhatsApp’ın pabucunu dama atan yerli uygulama BiP Messenger -BSG-

Ya sonumsun ya sonsuzum.

Yalnızlığım; hayatımın tek sırdaşı.

Yalnızlık mı? Kralı bende.

Yanlışım varsa, yanlışın vardır.

Yaprak ağaçtan sıkılmıştı, sonbahar bahaneydi

Yaşamak İstiyorsan Fazla Soru Sorma.

Yaşıyor.

Yazana yazarım.

Yazın sıcağına, kışın soğuğuna ve erkeğin aşkına hiç aldanma.

Yazıyor.

Yazmıyor, hiç ama hiç yazmayacak.

Yazmıyor

Yeni bir durum yok canım her şey aynı.

Yetersiz Bakiye.

Yıldızlara uzanan ellerimde bir isyandır yalnızlığım.

Yıldızların altında.

Zaman aynı yalana inandırır, yanar döner zaman

Zaman ilaç ve Zaman zehir

Zaman kısıtlı zaman, oyundasın; dünya yalan

Zamansızdır ayrılıklar.

Zannetme ki ecdadın asırlarca uyudu, nereden bulacaktın o zaman eldeki yurdu -BSG- 


Zormu GeLdi Adam Gibi Sevmek.-BSG-



 duygusal sevgili için sevgilime özel özele günler   gizli mesaj gönderme vatzap whatzap güzelleri engüzel guzel  whatsapp durumları komik whatsapp durumları aşk whatsapp durumları ifadeli whatsapp durumlari orjinal whatsapp durumlari anlamli yaratıcı whatsapp durumları Ceza Whatsapp sözleri Durum sözleri Durum sözleri 2017 Durum sözleri aşk Kısa durumlar Sagopa Kajmer Whatsapp Sagopa Kajmer Whatsapp sözleri Vatsap durumları Vatsap sözleri Watsap durumları Watsap sözleri Whatsapp Whatsapp anlamlı sözler Whatsapp aşk durum Whatsapp dini Whatsapp durum Whatsapp durum dini Whatsapp durum mesajları Whatsapp durum sözleri Whatsapp durumları Whatsapp durumları anlamlı Whatsapp durumları aşk Whatsapp durumları dini Whatsapp durumları iğneliyici Whatsapp durumları kısa Whatsapp durumları komik Whatsapp kısa 2017 yeni yeniler en güzel en yaratıcı süper sözler duygulu laf sokmalı laf sokma Whatsapp kısa aşk Whatsapp kısa dini Whatsapp kısa durum Whatsapp kısa durum mesajları Whatsapp kısa durum sözleri Whatsapp kısa durumlar Whatsapp kısa kısa durumlar Whatsapp profil sözleri facebook durumları 2017 facebook durumları komik facebook durum yazıları facebook sözleri güzel facebook durum sözleri komik facebook sözleri aşk facebook sözleri kısa facebook durumları anlamlı  güncel mobil telefon için kısa güzeller  anlamlı sözleri laf sokma gönderme yapma duygulu

2 Ağustos 2017

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Öne Çıkan Yayın

Sideki Tum Sayfalar Site ici Linkler Sitemap

DAHA FAZLA RESİM İÇİN AŞAĞIDAKİ RESİMLERİ TIKLAYABİLİRSİNİZ  JARTİYERLİ KADIN RESİMLERİ LATEX ve DERİ ELBİSE GİYEN BAYANLA...

DAHA FAZLA RESİM İÇİN AŞAĞIDAKİ RESİMLERİ TIKLAYABİLİRSİNİZ


JARTİYERLİ KADIN RESİMLERİ


LATEX ve DERİ ELBİSE GİYEN BAYANLAR



KISA ŞORTLU SEKSİ KIZLAR


GİZLİ ÇEKİM RESİMLER İFŞA FOTO



























GENİŞ BASENLİ KADINLAR









SARIŞIN KEDİCİKLERİN RESİM GALERİSİ





HAMİLE KADIN RESİMLERİ



KORELİ TATLI KIZ FOTOLARI




HİNTLİ KIZ FOTOLARI